nuff for click

Friday, August 5, 2011

apa masalah aku sebenarnya???

askum....
masalah terbesar baru ja melanda aku.... ssh hati sungguh....
mmg aku puncanya.. mmg aku mslhnya....
sesungghuhnya aku sgt tensen dgn diri aku sendiri... apsal aku mcm ni.... bkn setakat kecewakan hati org, tapi da buat org marah... dan paling, mnyusahkan diri sendiri lak tu....

nk ckp dgn org tua sendri pun leh segan.... "common la weii!!!!' wannabe looser ka?????
soal masa dpn sendiri... hidup and mati kot..... tp apsal laaku leh segan sgt nk ckp... segan ka???argggghhhh!!!!!!! aku pn tatau... ni la akibatnya kalo tk rapat dgn org tua sendiri... patut diaorg la dijadikn tmn baik.... tp aku da wat yg sebaliknya.... jrg bersembang n bergaul mesra dengan semua ahli kluarga aku..... adakh ini kesannya terlalu lama jauh dgn org tua and berdikari sgt sebelum smpi waktu.....

tapi aku kena igt.. ni soal masa dpn aku... hati org perlu dijaga... berapa kali nk kecewakan org... berapa kali nk mnyusahkn diri sendri... kemon la beb..... mulut tu jgn berat sgt.... kemon ye broo... mnyesal kemudian tk berguna da... igt jgn tk igt.... grrrrrr......

No comments:

Post a Comment

Lets Click!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...