nuff for click

Sunday, July 17, 2011

Aktiviti di kala "traffic jammed" yang hebat. ;-)

Satu hari di hari kerja yg seperti biasa...
Jln raya jammed teruk... silap2... highway yg jammed sebenarnya... truk gak ar... highway yg paling fames dlm malaysia ni.. hehehe..
Jika anda pernah mengalaminya atau terfikir berada dlm situasi ini, apakah aktiviti yg anda fikir sesuai ketika menghadapinya... hehehehe....

aku bukan nya apa... cuma aritu terperasan, ada aktiviti yg buat aku tersengih sorang2 masa tengok driver2 kereta yg tgh menggunakan masa yang panjang dalam jammed tu... bagi aku, ada antaranya memang mnarik... hehehehe.... boleh lacuba kalau ada yg berminat... ;-)

Driver 1 :-
Aku tgk "ah-so" khusyuk tgk 'music note' punya buku.. pas tgk, tnjuk2 dan belek2 than dia senyum... mungkin dia seorg guru music yg berjaya hingga sudi menghabiskan masa jamm nya dgn menelaah musicnote book nye itu. ;-0

Driver 2 :-
Dia merupakan seorang apek berbangsa cina... hehehehe.... driver lori kot... tp apa yg dibuatnya... aku tgk pun musykil... apek ni baca buku kecik, bertulisan cina, kertas pun da kuning aku tgk... takkan novel cina kot??? jd kesimpulan yg aku buat ialah, dia tgh bljar kungfu la kot... hehehehe... buku tu bknlah buku biasa... tp kitab lama... mcm crita kungfu hustle tu... hehhehe...

Driver 3 :-
Driver biasa ja aku tgk... gadis mnaiki kelisa... hehehe.. aku igt lgi... seat dpn and belakang pnuh ngn kotak2.... aku nmpk dia nyanyi2, mungkin mengikut alunan radia, tak pun cd, tk pun mp3... gaya nyanyi mcm tk sdp ja aku tgk... hahahhaha.... yg syoknya, dia nyanyi2 and then tiba2 terus mnguap mcm singa betina, mulut bukak luas gila... hahahahhaa.... aku gelak sorg2... gila bosan kot dok dlm jamm...

Driver 4 :-
Ini aktiviti standard la bagi driver lelaki yg ala2 macho.. hahahhaha... dressing kemeja.. rambut letak gel kasi pacak sikit, dengan mata merah yg barai, bukak tgkap keta... bukak la sekotak ilham yg berasap dan cucuh la sebatang rokok... hehehhe... sambil sedut asap rkok smbil sedut asap diesel/ron95/ron97... sedap perisa baru ni... hahhhahaha.. lyn beb.. cuba la try...

itu je la kot story hri ni... aku pn da lama tk update blog ni....

nasib baik la tadak yg buat aksi 18sx masa dlm jammed kan... mgkin ada kot... kalo mlm... hehehhe.... kalo ada leh aku rakam... pastu upload dlm youtube... share2 la ngn org kan.. hehehehe... keji tak... hahahha... biarla kat aku... sapa suruh tayang kat org kan??? aku menjalan kn tggungjawab aku ja... bye... nnt jumpa lagi.. nk mkn lak.. lapo...

Assalamualaikum.. ;-)

3 comments:

milo said...

haha..mmg isi masa lapang jam. hehe

pegagatonik said...

sbb da lama sgt dok dlm jamm... cemuihhh cek... ;-)

ahmet said...

van
tekirdağ
şırnak
ardahan
yalova
WVL

Post a Comment

Lets Click!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...